Nacionalni program pomoći sektoru vina 2019-2023 - "Vinska omotnica"
PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA
Osnovni cilj mjere je povećanje promidžbe hrvatskih vina na tržištima trećih zemalja, a time i povećanje prodaje hrvatskih vina na tim tržištima. Mjera Promidžba uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potrošnje hrvatskih vina. Promidžba na tržištima trećih zemalja odnosi se na vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s naznakom sorte vinove loze proizvedena u Hrvatskoj.
Prihvatljivi korisnici
– stručne organizacije uključene u sektor vina
– organizacije proizvođača vina
– udruženja organizacija proizvođača vina
– privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača
– sektorske organizacije uključene u sektor vina
– javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna
– privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina
Intenzitet i visina potpore
Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 250.000 EUR. Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova unutar čega se udio od 50% od ukupno prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna Republike Hrvatske. Državna potpora do 30% prihvatljivog troška odnosi se na de minimis potpore.
Korištenje predujma
Korisniku se može isplatiti predujam najviše u iznosu od 80% odobrenog EU dijela potpore navedene u Odluci o odobrenju projekta.
Trajanje provedbe projekta
Provedba projekta može trajati najviše tri godine, s mogućnošću produljenja za još dvije godine. Projekt se mora odnositi isključivo na jednu treću zemlju.
Prihvatljive aktivnosti:
- Oglašavanje u medijima na tržištima trećih zemalja
- Odnosi s javnošću, promocija i marketing: organiziranje informativnih putovanja u Hrvatsku za novinare i stručnjake u sektoru vina iz trećih zemalja, promidžba imidža Hrvatske u trećim zemljama održavanjem vinskih manifestacija, degustacija za trgovce i potrošače, promotivne prodaje u trećim zemljama, aktivnosti koje se odnose na odnose s javnošću, pressice, druge aktivnosti vezane za odnose s javnošću i troškovi agencija koje se provode u trećim zemljama ili su usmjerene za tržište trećih zemalja
- Izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja i njihova distribucija
- Sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja
- Administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika
Rok za podnošenje prijava
Od 4. prosinca 2020.godine do 5. veljače 2021. godine