eufondovi.hr transparent

Želite li primati informacije o natječajima i mogućnostima financiranja?
captcha 

 

Nacionalni program pomoći sektoru vina 2019-2023 - "Vinska omotnica"

PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA

promocija vina tree zemljeOsnovni cilj mjere je povećanje promidžbe hrvatskih vina na tržištima trećih zemalja, a time i povećanje prodaje hrvatskih vina na tim tržištima. Mjera Promidžba uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potrošnje hrvatskih vina. Promidžba na tržištima trećih zemalja odnosi se na vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s naznakom sorte vinove loze proizvedena u Hrvatskoj.

Prihvatljivi korisnici

– stručne organizacije uključene u sektor vina
– organizacije proizvođača vina
– udruženja organizacija proizvođača vina
– privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača
– sektorske organizacije uključene u sektor vina
– javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna
– privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina

Intenzitet i visina potpore

Ukupna visina raspoloživih sredstava potpore u mjeri Promidžba u 2019. godini, kroz dva natječaja, iznosi ukupno 4,5 milijuna kuna. Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 250.000 EUR. Maksimalni iznos potpore iznosi 200.000 EUR, a minimalni 3.000 €. 

Korištenje predujma

Korisniku se može isplatiti predujam najviše u iznosu od 40% odobrene potpore. U srvhu korištenja predujma Korisnik je dužan dostaviti odgovarajuće i valjano jamstvo u protuvrijednosti od 100% iznosa zatraženog predujma.

Prihvatljive aktivnosti i troškovi

Provedba projekta može trajati najviše tri godine, s mogućnosšću produljenja za još dvije godine.

Pojedini projekt mora se odnositi isključivo na jednu zemlju s tržišta trećih zemalja[1]. Ukoliko se pojedini projekt odnosi na promotivne aktivnosti koje nemaju opći karakter nego su namijenjene isključivo za pojedini proizvod, robnu marku ili samo jednog proizvođača ne mogu se odobriti sredstva državne potpore proračuna Republike Hrvatske.

Dozvoljene (prihvatljive) aktivnosti su:

1. Oglašavanje u medijima na tržištima trećih zemalja
2. Odnosi s javnošću, promocija i marketing
3. Izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja i njihova distribucija
4. Sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja
5. Administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika. 

[1] Makedonija, Crna Gora, Srbija, Albanija, Kosovo, Bosna i Hercegovina, Švicarska, Lihtenštajn, Norveška, Rusija, Ukrajina, Kazahstan, Japan, Kina (uklj. Hong Kong), SAD, Kanada, Meksiko, Brazil, Australija, Koreja, Indija, Tajland, Malezija, Indonezija, Singapur.

Natječaj je otvoren do 29. ožujka 2019. godine.