EUfondovihr

 

Nacionalni program pomoći sektoru vina 2019-2023 - "Vinska omotnica"

PROMIDŽBA NA TRŽIŠTIMA TREĆIH ZEMALJA

PromidžbaOsnovni cilj mjere je povećanje promidžbe hrvatskih vina na tržištima trećih zemalja, a time i povećanje prodaje hrvatskih vina na tim tržištima. Mjera Promidžba uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potrošnje hrvatskih vina. Promidžba na tržištima trećih zemalja odnosi se na vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s naznakom sorte vinove loze proizvedena u Hrvatskoj.

Prihvatljivi korisnici

– stručne organizacije uključene u sektor vina
– organizacije proizvođača vina
– udruženja organizacija proizvođača vina
– privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača
– sektorske organizacije uključene u sektor vina
– javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna
– privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina

Intenzitet i visina potpore

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 250.000 EUR. Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova unutar čega se udio od 50% od ukupno prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna Republike Hrvatske. Državna potpora do 30% prihvatljivog troška odnosi se na de minimis potpore.

Korištenje predujma

Korisniku se može isplatiti predujam najviše u iznosu od 80% odobrenog EU dijela potpore navedene u Odluci o odobrenju projekta.

Trajanje provedbe projekta

Provedba projekta može trajati najviše tri godine, s mogućnošću produljenja za još dvije godine. Projekt se mora odnositi isključivo na jednu treću zemlju.

Prihvatljive aktivnosti:

  1. Oglašavanje u medijima na tržištima trećih zemalja
  2. Odnosi s javnošću, promocija i marketing: organiziranje informativnih putovanja u Hrvatsku za novinare i stručnjake u sektoru vina iz trećih zemalja, promidžba imidža Hrvatske u trećim zemljama održavanjem vinskih manifestacija, degustacija za trgovce i potrošače, promotivne prodaje u trećim zemljama, aktivnosti koje se odnose na odnose s javnošću, pressice, druge aktivnosti vezane za odnose s javnošću i troškovi agencija koje se provode u trećim zemljama ili su usmjerene za tržište trećih zemalja
  3. Izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja i njihova distribucija
  4. Sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja
  5. Administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika

Rok za podnošenje prijava

Od 4. prosinca 2020.godine do 5. veljače 2021. godine

 

NOVI Ravecon logo 200x69px
Ive Paraća 1, 10360 Sesvete
HRVATSKA

 KONTAKT
Tel. 01 2127 673

RADNO VRIJEME:
pon. - pet. 8:00 - 16:00

baner footer
Naše web stranice koriste kolačiće kako bi Vama omogućili najbolje korisničko iskustvo, za analizu prometa i korištenje društvenih mreža.